چند راه ساده برای سوزاندن 100 کالری اضافی در روز

گاهی از اوقات ما به دنبال انجام کارهای بزرگ و برداشتن قدم های بزرگ هستیم. با اینحال در برخی از موارد یک تغییر کوچک می تواند تاثیر مهم و قابل ملاحظه ای بر روی زندگی مان بگذارد. به عنوان مثال کاهش وزن را در نظر بگیرید. برای اینکه بتوانید وزن تان را به حالت ایده آل برسانید مجبور نیستید از رژیم های غذایی سفت و سخت تبعیت کنید. به کمک یک روتین ساده هم می توانید به وزنی ایده آل برسید. کاری که شما باید انجام دهید این است که در طول روز 100 کالری اضافی بسوزانید تا از افزایش وزن تان پیشگیری کنید. تحقیقات انجام شده هم نشان می دهد اگر بتوانید در طول روز 100 کالری بیشتر بسوزانید راحت تر می توانید به وزن مدنظرتان برسید و جلوی چاق شدن تان را بگیرید. همین تکنیک به ظاهر ساده به شما کمک می کند بدون اینکه سبک زندگی سخت و دشواری داشته باشید به وزنی که همیشه دوست داشتید دست پیدا کنید. در این مقاله می خواهیم راه های ساده ای را امتحان کنیم که ما را به این هدف می رساند. پس تا انتها همراه ما باشید.

به یک کلاس تناسب اندام 45 دقیقه ای بپیوندید

 

چه بخواهید دوچرخه سواری کنید یا در تمریناتی با شدت بالا شرکت کنید یک کلاس تناسب اندام ساختارمند می تواند بهترین روش برای سوزاندن 100 کالری در طول روز باشد. علاوه بر این به کمک چنین کلاس هایی می توانید سلامت سیستم قلبی عروقی تان را افزایش دهید و حس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. این یک روش جذاب و لذت بخش است که به شما کمک می کند کالری های بیشتری را بسوزانید. کلاس های تناسب اندام مثل زومبا به شما اجازه می دهند خوب ورزش کنید و ضربان قلب تان را افزایش دهید. همین امر می تواند برای بیشتر افراد یک چالش مفید باشد و فرآیند کاهش وزن شان را تسهیل کند. اگر به دنبال داشتن بدنی سالم هستید بدون شک این مسیر می تواند یک مسیر عالی و جذاب باشد.

پروتئین بیشتری در طول روز مصرف کنید

باور بکنید یا نه افزایش مصرف پروتئین باعث می شود کالری بیشتری در طول روز بسوزانید. تحقیقات انجام شده نشان می دهد مصرف پروتئین اثر حرارتی بالاتری دارد، به این معنی که بدن شما انرژی بیشتری را نسبت به چربی ها یا کربوهیدرات ها برای هضم آن صرف می کند.

پروتئین

پروتئین می‌تواند سرعت متابولیسم شما را در حالت استراحت افزایش دهد. این موضوع بدین خاطر است که هضم آن نسبت به کربوهیدرات‌ها یا چربی‌ها انرژی بیشتری می‌گیرد. همچنین مصرف این ماده باعث می شود برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید. همه این موارد دست در دست هم می دهند تا کالری بیشتری بسوزانید.

به جای مصرف میوه خشک، از میوه تازه استفاده کنید

این روزها افراد به دلیل مشغله کاری که دارند به دنبال میوه های خشک هستند. زمانی که صحبت از تنقلات به میان می آید مصرف میوه تازه نسبت به میوه خشک ارجحیت دارد. میوه های تازه مثل سیب یا توت ها سرشار از مواد مغذی هستند و می توانند فیبر بیشتری به بدن شما برسانند. همین امر باعث می شود حس سیری بیشتری داشته باشید. یک مشت کشمش حاوی 150 کالری است، در حالی که یک مشت انگور 30 کالری دارد. این دو ماده گروفایل تغذیه ای یکسانی از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبرها دارند. تفاوت در این است که کشمش آب اضافی ندارد و همین امر باعث می شود مقدار زیادی از آن را در یک وعده بخورید و کالری بیشتری وارد بدن کنید. زمانی که میوه تازه می خورید کالری کمتری را دریافت می کنید.

دستگاه های مربوط به تمرینات ورزشی را فراموش نکنید

اگر می خواهید وزن کم کنید اما زمان کافی برای رفتن به باشگاه را ندارید می توانید از دستگاه هایی مثل تردمیل استفاده کنید.

این دستگاه ها یک روش موثر و البته ساده را برای ورزش کردن در خانه فراهم می کنند. در طول روز می توانید حداقل 30 الی 45 دقیقه با این دستگاه ها کار کنید تا 100 کالری بیشتر بسوزانید. به عنوان مثال می توانید بر روی تردمیل بدوید یا به طور سریع راه بروید. همه این ها گزینه خوبی برای سوزاندن 100 کالری بیشتر در طول روز هستند.

برای 15 دقیقه شنا کنید

آیا می دانستید که شنا یک روش عالی برای سوزاندن کالری های اضافی شماست؟ این تمرین به ظاهر ساده می تواند مزایای متعددی برای بدن تان داشته باشد. مقاومت آب باعث می شود گروه های عضلانی بیشتری در تمرین درگیر شوند و همین امر موجب می شود شنا یک تمرین کامل برای کل بدن تان باشد.  اگر بعد از شنا احساس گرسنگی می کنید این موضوع بدین خاطر است که کالری های زیادی سوزانده اید.. شنا یک تمرین ورزشی عالی برای سوزاندن کالری هاست و می تواند سلامت بدن شما را تا حد زیادی تضمین کند.

 برای 30 دقیقه وزنه برداری کنید

وزنه برداری

شاید باور نکنید اما وزنه برداری علاوه بر اینکه عضلات زیبایی برایتان می سازد یک تمرین عالی برای کاهش وزن است. به کمک این تمرین می توانید کالری های بیشتری بسوزانید. یک جلسه 30 دقیقه ای وزنه برداری گروه های مختلف عضلانی را درگیر می کند، متابولیسم شما را افزایش می دهد و حتی پس از اتمام کار نیز به سوزاندن کالری ادامه می دهد. به علاوه، مطالعات نشان داده اند که تمرینات مقاومتی (مانند وزنه برداری) می تواند به حفظ توده عضلانی در حین کمبود کالری کمک کند. تحقیقات علمی نشان داده است که وزنه برداری می تواند کالری های بیشتری را برایتان بسوزاند.

در کلاس های 30 دقیقه ای پیلاتس شرکت کنید

اگر زمان و حوصله کافی دارید می توانید از کلاس های پیلاتس هم برای سوزاندن کالری های اضافی بدن استفاده کنید. یک کلاس 30 دقیقه‌ای پیلاتس ترکیبی از تمرینات قدرتی، انعطاف‌پذیری و درگیری هسته‌ای است که باعث سوزاندن کالری های اضافی بدن می شود.

برخلاف یوگا، پیلاتس به جای تمرکز بر انعطاف‌پذیری و تعادل، حرکات مبتنی بر قدرت را بیشتر می‌کند و در نتیجه منجر به سوزاندن کالری بیشتر می‌شود.

نوشیدنی های پر کالری را از رژیم غذایی تان حذف کنید

کنار گذاشتن نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه های شیرین یا نوشیدنی های انرژی زا و مصرف  چای گیاهی یا قهوه سیاه می تواند منجر به کاهش قابل توجه کالری شود. یک مطالعه نشان داد که هر نوشیدنی پرکالری و شیرین شده با شکر که در روز می‌نوشید، ۱۴۷ کالری به انرژی دریافتی روزانه تان اضافه می کند.

کافیست یکبار در روز نوشیدنی پرانرژی خود را با نوشیدنی مثل آب جایگزین کنید تا شاهد تغییرات مختلف باشید.

ماشین خود را با دست بشویید

صرف حدود 30 دقیقه برای شستشو و صیقل دادن ماشین، عضلات شما را درگیر می کند، ضربان قلب شما را بالا می برد و به شما کمک می کند کالری های بیشتری را بسوزانید. اینبار که خواستید ماشین خود را به کارواش ببرید کافیست خودتان دست به کار شوید و شروع به شستن آن کنید.

پیاده روی کنید

پیاده روی

30 دقیقه پیاده روی یک راه عالی برای سوزاندن 100 کالری اضافی در روز است. بر اساس یک مطالعه در سال 2017، افرادی که پیاده روی می کنند وضعیت بدنی سالم تری دارند و راحت تر به وزن ایده آل خود دست پیدا می کنند.

سخن نهایی

کاهش وزن می تواند یک فرآیند چالش برانگیز و خسته کننده باشد. با اینحال اگر بتوانید در طول روز کارهای کوچکی را انجام دهید و تغییرات ساده ای را در زندگی خود ایجاد نمایید راحت تر به مسیر خود ادامه می دهید. در این مقاله به بررسی راه های ساده اما جذاب برای کاهش وزن پرداختیم. شما هم می توانید از این روش ها در زندگی روزمره خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *